Soorten lidmaatschap en contributie

Leuk dat je lid bij ons wilt worden! Hieronder leggen we al onze verschillende lidmaatschappen uit. We hebben vier instroommomenten per jaar. Dat betekent dat je per 1 januari, 1 april, 1 juli of 1 oktober lid bij ons kunt worden. Bij je inschrijving kun je jouw voorkeur voor de startdatum van het lidmaatschap opgeven. Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de periode van de ingangsdatum t/m 31 december van het lopende jaar en wordt jaarlijks automatisch verlengd. Voor de regels omtrent opzegging van je lidmaatschap, zie Opzeggen lidmaatschap.

Volledig lidmaatschap (wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd)

Type  Jaartarief 2024
Senior lid (18 jaar en ouder) € 170
Junior lid (t/m 17 jaar) € 115
Eenmalige inschrijfkosten € 20

Met een volledig lidmaatschap kun je allereerst zo vaak tennissen als je wil op de banen van T.V. Attila. Reserveren kan via je computer of smartphone. Een volledig lidmaatschap is een voorwaarde om je te kunnen inschrijven bij tennisschool Smash voor de zomertennislessen (april t/m september) en wintertennislessen (oktober t/m maart). Let op dat als je je opgeeft voor winterlessen je ook zeker weet dat je het volgende jaar lid blijft! Tevens word je als volledig lid ingeschreven bij de KNLTB, zodat je mee kan doen aan de KNLTB voorjaarscompetitie in april en mei, de KNLTB najaarscompetitie in september en oktober en aan KNLTB-toernooien.

Wat als ik niet in januari start?
Indien je later in het jaar start, dan betaal je naar rato voor de resterende maanden van het jaar. Leden die instromen vanaf 1 april betalen het eerste jaar 75% van de jaarlijkse contributie, leden vanaf 1 juli 50% van de jaarlijkse contributie en leden vanaf 1 oktober 25% van de jaarlijkse contributie. Daar komen dan nog de eenmalige inschrijfkosten bij in het eerste jaar dat je lid wordt.

Volledig lidmaatschap met U-pas (wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd)

Type Jaartarief 2023
Senior met U-pas  50% van de contributie via U-pas 50% door het lid zelf
Junior met U-pas 100% van de contributie via U-pas
Eenmalige inschrijfkosten € 20

In Utrecht kennen we de U-pas, een gratis pas om bijvoorbeeld te kunnen sporten voor mensen met een laag inkomen. Deze kun je inzetten bij T.V. Attila. Je krijgt korting op het tarief, maar verder heb je alle voordelen van een volledig lidmaatschap.

Regeling werkzaamheden (€55-regeling)

Elk senior volledig lid tekent bij inschrijving voor een jaarlijkse extra bijdrage van € 55. Wanneer je aan het einde van het seizoen (januari t/m december) minimaal 7 uur aan werkzaamheden (bijvoorbeeld in een commissie, evenement organiseren bij Attila of schoonmaakdag) voor de vereniging hebt verricht, dan zal het bedrag van € 55 niet worden afgeschreven van je bankrekening. Op deze manier stimuleren we leden om werkzaamheden voor de club te doen. Wanneer je volledig lid wordt per juli of per oktober, geldt de regeling werkzaamheden pas vanaf het eerstvolgende volledige jaar dat je lid bent.

Daglidmaatschap (wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd)

Type Jaartarief 2024
Daglid € 120
Eenmalige inschrijfkosten € 20

Met een daglidmaatschap kun je tennissen bij T.V. Attila op maandag t/m vrijdag tot uiterlijk 17.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag. Reserveren kan via je computer of telefoon. Met een daglidmaatschap kun je niet deelnemen aan tennislessen en de KNLTB competitie. Als daglid word je wel gewoon ingeschreven bij de KNLTB, wat betekent dat je mee kunt doen aan KNLTB-toernooien. Dagleden zijn uitgezonderd van de €55-regeling.

Introductielidmaatschap voor 3 maanden

Type  Tarief
Introductielidmaatschap € 50

Met een introductielidmaatschap kun je 3 maanden onbeperkt tennissen bij Attila. Een introductielidmaatschap kan maar 1 keer aangegaan worden, na afloop wordt gevraagd of je wil stoppen of dat je volledig lid wil worden.

Niet-leden introduceren

Type  Tarief
Introducé per keer € 5

Als lid mag je per jaar maximaal 10 keer een introducé uitnodigen door digitaal een baan te reserveren en daarbij te kiezen voor ‘introducé’. Het is alleen mogelijk om te introduceren overdag doordeweeks en in de weekenden.

Regeling zwangerschap

Ben je zwanger? Gefeliciteerd! Omdat je tijdens je zwangerschap niet optimaal gebruik kunt maken van je lidmaatschap bieden we het jaar na je zwangerschap 50% korting op de contributie, als je lid bij ons blijft gedurende deze hele periode. Wil je gebruik maken van deze regeling? Neem dan contact op met de ledenadministratie ([email protected]).

Heb je verder nog vragen over het lidmaatschap? Stel ze via [email protected]