Over T.V. Attila

Attila is een gezellige en actieve tennisvereniging waar je veel kan spelen, les nemen en competitie spelen. We hebben ruim 300 leden, waarbij de gemiddelde leeftijd tussen de 25 en 40 jaar ligt. We hebben een korte wachtlijst en daarmee nemen we een unieke positie in Utrecht in. Duurzaamheid, gezelligheid en betrokkenheid vinden we belangrijk.

Sinds de zomer van 2022 hebben wij nieuwe ProBounce tennisbanen. Je kan als lid daarop het hele jaar spelen. We hebben een kleine inspeelplek en een ruime kantine.

Het tennispark van Attila ligt aan de zuid-oostkant van Utrecht bij de wijken Papendorp en Kanaleneiland. De Prins Clausbrug vormt een indrukwekkend decor. Het park is vanuit alle richtingen makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeerplek voor auto én fiets.