Opzeggen lidmaatschap

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor de periode van de ingangsdatum t/m 31 december van het lopende jaar en wordt automatisch verlengd. Opzegging voor het volgende jaar moet schriftelijk of per e-mail aan de ledenadministratie op uiterlijk 30 november van het lopende jaar plaatsvinden. Opzeggen na deze datum en voor 31 december van het lopende jaar betekent dat je € 20 bondskosten moet betalen, omdat de vereniging die dan verschuldigd is aan de KNLTB.

Vanaf 1 januari is je lidmaatschap verlengd en ben je het volledige contributiebedrag voor dat jaar verschuldigd. Opzeggen van het lidmaatschap kan alleen voor het volgende jaar, nooit voor het lopende jaar. Daar is geen enkele uitzondering op mogelijk. Ook het hebben van een blessure, een verhuizing of het niet kunnen volgen van lessen is geen geldige reden.

We bevestigen je opzegging, zonder bevestiging is je opzegging niet gedocumenteerd en dus niet geldig. Ontvang je geen bevestiging, neem dan contact op met de ledenadministratie ([email protected]).