Inschrijving Happy Slam 2023 geopend

26 juli 2023

Ben je lid van Attila? Dan kun je je weer inschrijven voor de Attila Happy Slam van 2 t/m 10 september!

Wat is de Attila Happy Slam? Een toernooi dat jaarlijks terugkomt in september. Het duurt een week en alleen clubleden mogen meedoen. Je krijgt volop de mogelijkheid om op je eigen niveau tegen verschillende mensen te spelen en er worden allerlei activiteiten georganiseerd waar je aan mee kunt doen. Dit jaar is het thema Rock 'n Roll!

Stap in je tennisschoenen en laat de Rock 'n Roll vibe je spel veroveren! De Happy Slam staat voor de deur en dit jaar brengen we een snufje rock naar de tennisbaan. Of je nu een nieuwkomer bent die net de sensatie van tennis heeft ontdekt of een doorgewinterde speler die klaar is om de show te stelen, dit toernooi is jouw kans om te schitteren in ware rockstijl!

Waarom zou je meedoen aan de Happy Slam? Nou, het gaat niet alleen om het verbeteren van je tennisvaardigheden - het is een epische viering van sportiviteit en gezelligheid, helemaal in Rock 'n Roll-sfeer! Het is dé gelegenheid om mede-tennisliefhebbers te ontmoeten en de unieke Attila-vibe te ervaren, zoals alleen rockers dat kunnen.

Dus waar wacht je nog op? Grijp die gitaar-racket, drum die tennisballen en schrijf je vandaag nog in voor de Happy Slam! Samen gaan we een onvergetelijk evenement neerzetten, vol energieke rally's en meeslepende muziek.

Klik hier om je in te schrijven en jouw plek te reserveren in het toernooi. Wees snel, want op 27 augustus sluiten de inschrijvingen. Let's rock this court!

//
Are you a member of Attila? Registration for the Attila Happy Slam from 2 until 10 September is now open!

What is a Happy Slam? It's an annual tournament lasting one week, only for members. You can play matches at your level against fellow Attila members and there'll be lots of other activities during the week. This years theme is Rock 'n Roll! You can sign up here until August 27.