ALV vanavond (donderdag 30 nov) om 20.00 uur

30 november 2023

Vanavond (donderdag 30 november) om 20.00 uur vindt in het clubhuis van Attila de jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV) plaats. Laat jij ook je stem horen? Er wordt o.a. gesproken over het verhogen van de €45-regeling naar €55, het jeugdlidmaatschap van €80 naar €115 (inclusief deelname aan lessen, competitie en lesmaterialen) en het daglidmaatschap van €100 naar €120 (met uitbreiding van speeltijden in het weekend naar de hele dag). Alle seniorleden van Attila hebben tijdens de ALV het recht te stemmen over het wel of niet installeren van voorgedragen bestuursleden en over verhoging van tarieven voor contributie. Zie de clubagenda en de op 16 november verstuurde e-mail voor de volledige agenda van de vergadering. Zien we je vanavond?