Attila Happy Slam 2021

Clubhuis T.V. Attila
28-8-2021 10:00 - 5-9-2021 18:00
De zomer begint en dat betekent dat wij alweer druk bezig zijn met de organisatie van de volgende clubkampioenschappen!

Na een aangepaste editie vorig jaar vanwege corona, is de Attila Happy Slam weer terug! Onze clubkampioenschappen staan vooral in het teken van gezelligheid, alle niveaus zijn welkom en er wordt gespeeld in poules op niveau. Poulewestrijden duren 60 minuten. Ideaal dus om meer wedstrijden te spelen, nieuwe leden te leren kennen en voor sommigen een mooie voorbereiding op de najaarscompetitie.

De Attila Happy Slam vindt plaats van 28 augustus tot 5 september. Inschrijven kan via Toernooi.nl.
Let op: in eerdere berichtgeving werd gesproken over 30 augustus. Door het hoge aantal inschrijvingen in de datum vervroegd. Je kan bij je inschrijving aangeven of je deze data in het weekend beschikbaar bent.

Het thema van het toernooi is The Roaring TwentiesWat voor extra feestelijke activiteiten dat precies inhoudt, zullen we binnenkort met jullie delen.

Dus schrijf je snel in voor de Attila Happy Slam 2021!

Groetjes van de organisatie,
Orazio, Jose, Marieke, Robbert, Vincent, Annika