Afsluiting competitie

3-6-2023 17:00 - 4-6-2023 00:00
Ronald Gommers, Daniël Rijfers

Hallo heerlijke Attilianen,

Het is tijd om een oude gewoonte nieuw leven in te blazen. Er heerst namelijk in toenemende mate de behoefte om onze unieke prettige gezelligheid en saamhorigheid-sfeer bij de club te uiten in de vorm van feestjes! Yes yes, jouw vreugde is niet onopgemerkt gegaan…

Het einde van de competitie is van oudsher hèt moment om samen te bezinnen in de nagloei van onze strijdlust. Zaterdag 3 juni is het moment. Het maakt niet uit waar je die dag speelt met jouw team, of dat je misschien helemaal geen competitie hebt gespeeld, kom naar Attila en sluit samen met al die anderen blijerds het voorjaar seizoen af. Een happy end met een goede hap, een zomers drankje, losse voeten op de dansvloer en je allersterkste competitie verhalen…Je bent welkom vanaf 17:00. Wil je mee-eten? Vul dan onderstaand formulier in. Er wordt gezorgd voor kip/tofu saté, salades en stokbrood. Kosten voor het eten zijn 10 euro. Inschrijven voor het eten doe je via: