Wachtlijst voor nieuwe leden

15 maart 2021

T.V. Attila is een fijne tennisvereniging. Dat merken we ook aan het aantal nieuwe inschrijvingen. Inmiddels hebben we onze limiet qua ledenaantal bereikt. Daarom hebben we vanaf februari 2021 een wachtlijst.

Als je jezelf inschrijft via www.tv-attila.nl/lid-worden dan kom je automatisch op onze wachtlijst te staan (het systeem stuurt geen bevestiging). Pas wanneer er plek is, krijg je van ons de eerste mail met de vraag of je op dat moment definitief lid wil worden.

Bij Attila hebben we introductielidmaatschappen voor 3 maanden en voor een heel tennisjaar. In 2021 loopt ons tennisjaar van april t/m december. In 2022 loopt het tennisjaar van januari t/m december. Als je aangeeft voor een heel tennisjaar lid te worden dan krijg je voorrang boven leden die voor 3 maanden introductielid willen worden.