Tennisrackets voor JoU

15 april 2022

De actie ‘Lever je racket in’ heeft in totaal elf tennisrackets opgeleverd. Een aantal van deze rackets zijn voor Wies, die op onze tennisclub belangeloos tennisles geeft aan jongeren van Kanaleneiland. De overige tennisrackets – plus een tas tennisballen – zijn op woensdag 12 april overhandigd aan Stichting Jongerenwerk Utrecht (JoU).

Stichting Jongerenwerk Utrecht geeft jongeren een warm welkom. Ze zijn er voor alle jongeren tussen 10 en 23 jaar in Utrecht, vooral als ze een steuntje in de rug nodig hebben. Hier kennen ze de leefwereld van jongeren door en door. JoU legt actief contact, stimuleert jongeren in hun ontwikkeling en moedigt hen aan om hun tijd op een positieve manier te besteden. Wil je weten meer over JoU weten, bekijk de website.

Heb je (sport)spellen en/of kleding, die je niet meer gebruikt, maar nog wel prima te gebruiken zijn? Dan is doneren aan JoU een optie. Neem contact met ze op!

Namens de Duurzaamheidscommissie en JoU willen wij iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan deze actie!