Speel nu interne competitie binnen T.V. Attila

27 april 2021

Veel leden hebben hier op gewacht: een fijne manier om (vriendschappelijke) wedstrijden te spelen binnen T.V. Attila. Nou, het is er: KNLTB Match! Deze nieuwe app vervangt Scala maar werkt in grote lijnen hetzelfde. Als je bij scala al een inlog had, dan kan je die gebruiken voor KNLTB Match.

Op T.V. Attila spelen we een ladder enkel competitie. Je komt terecht in een 'ladder' (klassement) met alle spelers die meedoen. Elke 2 weken start een nieuwe ronde, waarin je automatisch gekoppeld wordt aan een tegenstander van jouw niveau. We speelden voorheen poules maar hebben nu gekozen voor een laddercompetitie, zodat je sneller in- en uit kunt stromen.

Goed om te weten:

• Je bepaalt onderling wanneer je speelt, dus je speelt wanneer het jou uitkomt
  • Je wisselt van plek als je wint van iemand die hoger staat
  • Je kunt makkelijk rondes overslaan of je uitschrijven als je niet meer mee wilt spelen

De eerste ronde van KNLTB Match bij T.V. Attila start op maandag 10 mei. Doe ook mee!

• Download de KNLTB Match App (iOS of Android)
  • Zoek de Attila laddercompetitie op
  • Geef je op en speel!

PS: Mocht je problemen met inloggen hebben of het gebruik van de app, dan kan je het beste even contact opnemen via [email protected]. Voor andere soort vragen, weet ons te vinden via [email protected].