Gezocht: bestuursleden

15 mei 2022

Tijdens de ALV in het najaar nemen wij afscheid van Bram Horsthuis en Rob Kerver. Zij hebben zich vele jaren ingezet voor onze club. Ook Aline Stams is door haar verhuizing gestopt als bestuurder. Dit betekent dat we op zoek zijn naar nieuwe bestuursleden. In het nieuwe bestuur ga je dan samenwerken met Renata Fonville, Anne Moerman, Martijn Bruls, Sandra Korsten en Karlijn Martens.

Specifiek zoeken we twee mensen die het leuk vinden onderstaande functies in te vullen. Mocht deze invulling je niet aanspreken maar heb je wel interesse in een rol in het bestuur, laat het ons dan ook weten.

Penningmeester

Als penningmeester zorg je dat alle financiële zaken van de vereniging op orde zijn. Zo betaal je de rekeningen, controleer je inkomsten en maak je de balans en jaarrekeningen op (en vertelt daarover tijdens de ALV aan de leden). Binnen het bestuur adviseer je bijvoorbeeld over de contributie of over de financiële gevolgen van een bepaalde keuze. Enige ervaring of affiniteit met dit soort zaken is handig maar geen must, we helpen je op weg! We zoeken iemand met verantwoordelijkheidsgevoel die zin heeft om deze belangrijke positie te bekleden. De tijd die je hiervoor nodig hebt is gemiddeld 1 uur in de week, met pieken en rustigere periodes. Met specifieke vragen over deze functie kun je bij Renata terecht.

Bestuurslid Park

Deze functie bestaat nu nog niet echt, maar we zouden in de toekomst graag een bestuurslid willen die zich bezighoudt met ons tennispark. Je gaat dan over het onderhoud van de banen en al het groen er omheen. Je organiseert klusdagen en bent de schakel tussen het klusteam, de duurzaamheidscommissie en het bestuur. We zoeken iemand met een praktische houding en misschien wel ideeën over hoe het T.V. Attila tennispark gezelliger/mooier/beter kan. De tijd die je hiervoor nodig hebt is gemiddeld 1 uur in de week.

Laat van je horen!

Als dit echt iets voor jou is, dan horen we graag van je. Stuur een mailtje naar [email protected] waarin je aangeeft wel functie je graag wil uitvoeren voor 5 juni. Spreek ons vooral voor die tijd al aan, mocht je vragen hebben! We hopen dat je in de zomer kan beginnen. De benoeming volgt dan tijdens de ALV.