Belangrijk: contributieverhoging

13 november 2022

Tijdens de ALV op 7 november heeft het bestuur voorgesteld de contributie voor 2023 te verhogen. Voor seniorleden gaat deze van 160 naar 170 euro. De tarieven voor de overige lidmaatschapssoorten worden evenredig verhoogd. Dit is nodig vanwege gestegen kosten. De tarieven gaan voor het eerst in drie jaar weer omhoog. De aanwezige leden hebben hiermee ingestemd. Kijk voor een overzicht van alle nieuwe tarieven bij Soorten lidmaatschap en contributie.

Het is belangrijk dat je de keuze om je lidmaatschap te verlengen uiterlijk 30 november maakt om extra kosten te voorkomen, zie ook Opzeggen lidmaatschap. Sowieso geldt: als je na 31 december niet hebt opgezegd ga je de volledige jaarcontributie aan, ongeacht of je daar wel of niet gebruik van maakt. Opzeggen kan via een e-mail naar Sandra, bestuurslid leden ([email protected]).