Commissies

De leden maken T.V. Attila tot wat ze is. Naast alle leden die lekker tennissen met elkaar, zijn er een aantal die zich extra inzetten. Bijvoorbeeld via een commissie.

Hieronder lees je welke commissies er zijn en hoe je in contact met hen kan komen. En wil jij ook een bijdrage leveren? Zoek dan contact met een van de commissieleden of stuur een e-mail naar [email protected]

Activiteitencommissie

Voor activiteiten binnen en buiten T.V. Attila is de activiteitencommissie. Van Vrijmibo's tot proseccobrunches op de baan, wij zorgen ervoor dat de leden zich naast het tennissen ook op een andere manier kunnen verbinden. Naast de afgelopen (geslaagde) activiteiten zijn wij bezig met het organiseren van nieuwe festiviteiten. Mocht je een leuk idee hebben voor een belevenis, schroom dan niet om ons bij het clubhuis aan het tennistenue te trekken, of stuur ons een berichtje of mailtje. Graag denken we met je mee hoe we het idee tot uitwerking kunnen brengen.

Daarnaast zijn wij natuurlijk ook bezig met onze leuke ideeën en kunnen jullie binnenkort weer nieuws verwachten! Door corona is natuurlijk alles anders geweest, maar wij kunnen niet wachten om een leuk jaar neer te zetten vol met mooie activiteiten!

Via de instagram (@tvatilla), de ledenmails en Atje zullen we jullie op de hoogte brengen van de komende activiteiten. Be there or be square!

Leden: Sem Rannenburg, Aisha de Vries, Sterre Vandewijer, Jennifer van der Steen

Duurzaamheidscommissie

T.V. Attila vergroent. Zo hebben we op ons clubhuis zonnepanelen en ledverlichting voor de baanverlichting. Met deze schoon opgewekte energie en zuinige verlichting stoten we als vereniging minder CO2 uit.

En we gaan een stapje verder. We willen onze leden actief betrekken bij de verduurzaming. Daarom bedenkt en organiseert onze duurzaamheidscommissie activiteiten, zoals: het verbloemen van het tennispark, het verzamelen van gebruikte tennisballen voor hergebruik, het scheiden van afval, en het aanleggen van een drinkwatertappunt. Eind augustus doen we als club mee met de Social Street Clean Up. Onder leiding van een Utrecht Schone Stad Coach gaan we zwerfafval prikken in Kanaleneiland. De jaarlijks terugkerende klusdagen gaan we koppelen aan onze groene activiteiten.

We zijn nog opzoek naar leden die:

• Een kleding en sportmateriaal inzameling en verkoop willen mede- organiseren;
  • Ideeën of resources hebben om aan planten, bollen en zaden te komen;
  • Een container/kliko/otto overhebben en die willen geven aan ons.

Leden: Nicole van Jaarsveld, Jaimy ten Dam, Uriël Lobbrecht en Peter Hoogeweg

Redactie Atje

De redactie van Atje maakt het Atje magazine. Het magazine verschijnt een aantal keer per jaar en wil laten zien wat er allemaal gebeurd op de club en wie onze leden zijn. Het magazine bestaat uit een aantal vaste rubrieken maar de redactie staat altijd open voor input van haar lezers!

Leden: Lieke Nijland, Eric van der Giesen, Myrte Zwiers

Barcommissie

De barcommissie organiseert en vult onze fijne kantine.

Leden:
Remy Pol, Roel ter Weeme, Gerben Schepers

Verenigingscompetitieleider (VCL)

De VCL organiseert alles rondom de competitie en is tevens contactpersoon bij de KNLTB. Voor vragen over de competitie kun je ook altijd bij de VCL terecht.

Leden: Ruud van der Steen en Lars Lentjens

Sponsorcommissie

De sponsorcommissie brengt mooie samenwerkingen tot stand met bedrijven en organisaties.

Leden: Jaimy ten Dam

Open toernooi commissie

Leden: Dora Horsthuis, Wendy Holtes, Armando Fransz, Koen Wemmenhove, Suzanne Asscheman

Kascommissie

De kascommissie controleert, namens de leden van de vereniging, de jaarrekening van T.V. Attila. Dat betekent minimaal het controleren of de financiële informatie juist, volledig en actueel is, maar kan bijvoorbeeld afhankelijk van de kennis, ervaring en interesse binnen de commissie ook uitgebreid worden met het controleren of de vereniging wettelijke bepalingen en verplichtingen naleeft of het signaleren van risico's voor de vereniging. Op de jaarlijkse ledenvergadering presenteert de kascommissie haar bevindingen en adviseert om wel of niet de jaarrekening goed te keuren.

Leden: Fabian Meijs, Iris Harmsen