Vanaf 23 februari werkzaamheden in het clubhuis

22 februari 2023

Vanaf donderdag 23 februari worden er door een aannemer werkzaamheden uitgevoerd in het clubhuis. Deze werkzaamheden zullen 1-2 weken duren en in het weekend ligt het werk stil. Wat gaat er gebeuren? Het miva-toilet en het urinoir worden gerenoveerd, de gebarsten ruit aan de voorkant van het pand wordt vervangen en er worden nog enkele kleine klusjes gedaan.

Dit betekent uiteraard dat het miva-toilet en urinoir gedurende de werkzaamheden niet gebruikt kunnen worden, en dat je mogelijk ook elders in het pand soms hinder kunt ervaren. De andere toiletten (de eerste twee hokjes links) zijn wel gewoon toegankelijk en ook is de rest van het clubhuis verder gewoon te gebruiken. Mocht er tijdens de werkzaamheden toch iets niet in orde zijn, neem dan contact op met bestuurslid Sandra Korsten (te vinden via de KNLTB app).

We vragen tijdens deze werkzaamheden om jullie begrip en kijken uit naar een opgeknapt pand dat straks weer helemaal klaar is voor het Attila Open en de voorjaarscompetitie.